DOLAR 46,2874 0.15%
EURO 53,6017 -0.16%
ALTIN 6.277,080,31
BITCOIN 2946075-0.85183%
Kocaeli
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

26 okunma

Güneydoğu’da sıcaklığın 44 dereceye kadar çıkması bekleniyor

ABONE OL
Temmuz 3, 2025 20:09
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Meteoroloji 15. Bölge Müdürlüğü Diyarbakır Bölge Tahmin ve Uyarı Merkezinden yapılan açıklamaya göre, bölgede mevsim normallerinin üstüne çıkacağı tahmin edilen hava sıcaklıkları, 12 Temmuz Cumartesi gününe kadar mevsim normallerinin 4 ila 6 derece üzerinde seyredecek.

Söz konusu periyotta en yüksek hava sıcaklığının Diyarbakır, Şanlıurfa ve Batman’da 44, Siirt’te 42, Mardin’de 39 ve Şırnak’ta ise 38 derece civarında olması bekleniyor.

Mevsim normalleri üzerindeki sıcak havalar nedeniyle 11.00 ile 16.00 saatleri arasında kronik rahatsızlığı olanlar, yaşlılar ve çocuklar ve kronik rahatsızlığı olan vatandaşların açık alanda bulunmamaları ve güneş çarpmasına karşı dikkatli ve tedbirli olmaları gerektiği kaydedildi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP