Bakan Kurum, sosyal medya hesabından “Az önce Meteoroloji Genel Müdürlüğü’müzden aldığımız verilere göre; önümüzdeki hafta hava sıcaklıkları ciddi derecede artış gösterecek. Bu hem sağlığımız hem de orman yangınlarının önüne geçmek açısından daha tedbirli olmamız gerektiği anlamına geliyor. Süreçte çok daha duyarlı davranmak hayati önemde” mesajını paylaştı.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nün değerlendirmelerine göre iç ve doğu kesimlerde mevsim normalleri altında seyreden hava sıcaklıkları ülke genelinde artacak. 5-12 Temmuz arasında sıcaklıkların 4-6 derece daha artması bekleniyor.
5-12 Temmuz arasında bazı il merkezlerinde beklenen en yüksek değerler şöyle: Ankara 36, İstanbul 34, İzmir 39, Konya 36, Edirne 40, Bursa 36, Aydın 44, Muğla 40, Antalya 40, Adana 38, Diyarbakır 43.
1
Türkiyenin ilk toplu konut projesi Ankaranın kalbinde yeniden hayat buldu
46 kez okundu
2
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Sanatçılar, kültürümüzün devamında hayati bir rol üstleniyor
42 kez okundu
3
DMM, Türkiye’de yabancı uyrukluların polis yapıldığı iddiasını yalanladı
41 kez okundu
4
Çelik: AK Parti’miz 22 yılda Türkiyeye her alanda çağ atlatacak reformlara imza attı
40 kez okundu
5
Bakan Yerlikaya: 9 Aralık’a kadar 124 bin 324 Suriyeli vatanına geri döndü
39 kez okundu