DOLAR 46,1116 0.02%
EURO 53,1487 -0.94%
ALTIN 6.409,16-3,23
BITCOIN 28035391.15774%
Kocaeli
21°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

  • Bilgeform
  • Gündem
  • Cumhurbaşkanı Erdoğan, Herkes İçin Adil ve Makul bir Gelecek Oturumu’na katıldı
14 okunma

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Herkes İçin Adil ve Makul bir Gelecek Oturumu’na katıldı

ABONE OL
Kasım 23, 2025 21:21
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Güney Afrika’nın ev sahipliğinde “Dayanışma, Eşitlik, Sürdürülebilirlik” temasıyla düzenlenen G20 Liderler Zirvesi Johannesburg Expo Center’da devam ediyor.

Zirve kapsamında yoğun diplomasi trafiği yürüten Cumhurbaşkanı Erdoğan, zirvenin ikinci ve son gününde, “Herkes İçin Adil ve Makul bir Gelecek: Kritik Mineraller, İnsana Yaraşır İş, Yapay Zeka” başlıklı oturuma katıldı.

Erdoğan, basına kapalı gerçekleşen oturumda, katılımcılara hitap etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, dün zirve marjında “Kimseyi Geride Bırakmadan Kapsayıcı ve Sürdürülebilir İktisadi Büyüme: Ekonomilerin inşası, Ticaretin Rolü, Kalkınmanın Finansmanı ve Borç Yükü” ile “Dirençli Bir Dünya-G20’nin Katkısı: Afet Riskini Azaltma, İklim Değişikliği, Adil Enerji Dönüşümü, Gıda Sistemleri” oturumlarına katılmış ve ikili görüşmeler gerçekleştirmişti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, G20 Liderler Zirvesi’nin kapanış oturumuna katıldı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, G20 Liderler Zirvesi’nin kapanış oturumu ve dönem başkanlığı devir teslim törenine katıldı.

Güney Afrika’nın ev sahipliğinde “Dayanışma, Eşitlik, Sürdürülebilirlik” temasıyla düzenlenen G20 Liderler Zirvesi, kapanış oturumuyla sona erdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın da katıldığı oturumda, Güney Afrika Cumhurbaşkanı Cyril Ramaphosa zirvenin kapanış konuşmasını yaparak, G20 dönem başkanlığını törenle Amerika Birleşik Devletleri’ne devretti.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP